Мир отходов > Нормативно-правовые акты, регулирующее обращение с отходами в Украине
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ П О С Т А Н О В А від 7 жовтня 2009 р. N 1048 Київ Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері благоустрою населених пунктів, галузі поховання і сфері вивезення побутових відходів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Відповідно до статті 5 Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ( 877-16 ) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є: Затвердити критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері благоустрою населених пунктів, галузі поховання і сфері вивезення побутових відходів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю), згідно з додатком. Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО Інд. 21 Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2009 р. N 1048 КРИТЕРІЇ, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері благоустрою населених пунктів, галузі поховання і сфері вивезення побутових відходів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) 1. Ці критерії установлюються з метою проведення оцінки господарської діяльності, пов'язаної із забезпеченням належного технічного стану та/або утримання об'єктів, споруд, обладнання, мереж (далі - об'єкти) сфери благоустрою населених пунктів, галузі поховання і сфери вивезення побутових відходів, безпеки для життя і здоров'я населення, із запобіганням виникненню загрози навколишньому природному середовищу, на основі яких визначається ступінь ризику - високий, середній та незначний. 2. До критеріїв належать: 1) стосовно технічного стану та/або утримання об'єктів сфери благоустрою населених пунктів, галузі поховання і сфери вивезення побутових відходів - оцінка: технічного стану об'єктів; стану виконання інвестиційних програм у сфері вивезення побутових відходів, а також у межах бюджетного фінансування у сфері благоустрою та у галузі поховання; стану виконання програм енергозбереження в межах бюджетного фінансування; стану утримання, поточного та капітального ремонту об'єктів; 2) стосовно соціально-економічної ситуації - оцінка: рівня загрози з урахуванням імовірності виникнення негативних соціальних і матеріальних наслідків від провадження господарської діяльності та можливих технологічних порушень у процесі експлуатації об'єктів; забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення; ресурсного потенціалу, необхідного для усунення технологічних порушень в процесі утримання об'єктів; стану відшкодування збитків та іншої шкоди, заподіяної суб'єктами господарювання внаслідок порушення законодавства; проведення інвентаризації та паспортизації закріплених за суб'єктами господарювання об'єктів благоустрою; запобігання передчасному зносу об'єктів; 3) стосовно організації роботи із споживачами - оцінка: стану укладення та виконання договорів із споживачами відповідно до законодавства; ефективності досягнення суб'єктами господарювання показників кількості і якості наданих споживачам послуг та їх вартості; 4) стосовно екологічної ситуації - оцінка: ефективності заходів щодо надійного забезпечення споживачів послугами, що враховують рівень загрози виникнення негативних екологічних наслідків для населення, навколишнього природного середовища від провадження зазначеної господарської діяльності відповідно вимог законодавства; ефективності заходів щодо запобігання виникненню надзвичайної екологічної ситуації. 3. Критеріями віднесення суб'єктів господарювання до групи суб'єктів з високим ступенем ризику є провадження ними діяльності з утримання: мостів, пішохідних мостів, підземних переходів, тунелів, естакад, закритих та відкритих водостоків, дренажів, зливостоків; засобів та обладнання зовнішнього освітлення; технічних засобів регулювання дорожнього руху; будівель та споруд системи інженерного захисту територій; місць поховання (кладовищ, колумбаріїв, крематоріїв); полігонів та звалищ для твердих побутових відходів, великогабаритних побутових відходів, ремонтних побутових відходів; зливних станцій для рідких побутових відходів; сміттєспалювальних та сміттєпереробних заводів. 4. Критеріями віднесення суб'єктів господарювання до групи суб'єктів із середнім ступенем ризику є провадження ними діяльності з утримання: парків (гідропарків, лугопарків, лісопарків, парків культури та відпочинку, парків - пам'яток садово-паркового мистецтва, спортивних, дитячих, історичних, національних, меморіальних та інших), рекреаційних зон, садів, скверів та майданчиків; майданів, площ, бульварів, проспектів, вулиць, доріг, внутрішньоквартальних проїздів, тротуарів; пляжів; місць невідомих поховань, зареєстрованих в установленому порядку; сміттєперевантажувальних та сміттєсортувальних станцій (заводів). 5. До суб'єктів господарювання з незначним ступенем ризику належать інші суб'єкти господарювання, не віднесені до суб'єктів господарювання з високим та середнім ступенем ризику. 6. Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю суб'єктів господарювання у сфері благоустрою населених пунктів, галузі поховання і сфері вивезення побутових відходів здійснюються: з високим ступенем ризику - не частіше ніж два рази на рік; із середнім ступенем ризику - не частіше ніж один раз на рік; з незначним ступенем ризику - не частіше ніж один раз на три роки. |
Администрация сайта отслеживает процесс принятия новых нормативно-правовых актов и вносит необходимые изменения и дополнения, однако не гарантирует освещения всех аспектов проблемы и полной актуальности представленных документов.
©Экологический Альянс, ООО
Последние изменения внесены
08.11.09