Мир отходов > Нормативно-правовые акты, регулирующее обращение с отходами в Украине

                     З А К О Н  У К Р А Ї Н И

                  Про державну таємницю (витяги)


  ( Відомості Верховної Ради (ВВР), 1994, N 16, ст.93 )

  ( Вводиться в дію Постановою ВР 
    N 3856-XII  від 21.01.94, ВВР, 1994, N 16, ст.94 )

  ( В редакції Закону 
    N 1079-XIV  від 21.09.99, ВВР, 1999, N 49, ст.428 )



     Цей Закон    регулює   суспільні   відносини,   пов'язані   з
віднесенням інформації  до  державної  таємниці,  засекречуванням,
розсекречуванням  її  матеріальних  носіїв  та  охороною державної
таємниці з метою захисту національної безпеки України.

                 
  
      Розділ II. ВІДНЕСЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ДО ДЕРЖАВНОЇ ТАЄМНИЦІ

     Стаття 8. Інформація, що може бути віднесена до державної
               таємниці

     Не відноситься до державної таємниці інформація:

     про стан довкілля,  про якість харчових продуктів і предметів
побуту;

     про аварії,  катастрофи,  небезпечні природні явища  та  інші
надзвичайні  події,  які  сталися  або можуть статися і загрожують
безпеці громадян;

     про стан здоров'я населення,  його життєвий рівень, включаючи
харчування,  одяг,  житло,  медичне  обслуговування  та  соціальне
забезпечення,  а також про соціально-демографічні показники,  стан
правопорядку, освіти і культури населення;

     про факти порушень прав і свобод людини і громадянина;

     про незаконні дії органів державної влади,  органів місцевого
самоврядування та їх посадових осіб;

     інша інформація,  яка відповідно до  законів  та  міжнародних
договорів,  згода  на  обов'язковість  яких надана Верховною Радою
України, не може бути засекречена.



             Розділ VI. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ
               ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ДЕРЖАВНУ ТАЄМНИЦЮ

     Стаття 39. Відповідальність за порушення законодавства про
                державну таємницю

     Посадові особи та громадяни, винні у:

     розголошенні державної таємниці;

     втраті документів  та  інших  матеріальних  носіїв  секретної
інформації;

     недодержанні встановленого  законодавством  порядку  передачі
державної таємниці іншій державі чи міжнародній організації;

     засекречуванні інформації,  зазначеної у  частинах  третій  і
четвертій статті 8 цього Закону;

     навмисному невіднесенні  до  державної  таємниці  інформації,
розголошення  якої  може  завдати  шкоди  інтересам   національної
безпеки   України,  а  також  необгрунтованому  заниженні  ступеня
секретності   або   необгрунтованому   розсекречуванні   секретної
інформації;

     безпідставному засекречуванні інформації;

     наданні грифа  секретності матеріальним носіям конфіденційної
або іншої таємної інформації, яка не становить державної таємниці,
або ненаданні грифа секретності матеріальним носіям інформації, що
становить державну таємницю,  а також безпідставному скасуванні чи
зниженні   грифа   секретності   матеріальних   носіїв   секретної
інформації;

     порушенні встановленого   законодавством   порядку    надання
допуску та доступу до державної таємниці;

     порушенні встановленого  законодавством режиму секретності та
невиконанні обов'язків щодо збереження державної таємниці;

     невжитті заходів щодо забезпечення охорони державної таємниці
та незабезпеченні контролю за охороною державної таємниці;

     провадженні діяльності, пов'язаної з державною таємницею, без
одержання  в  установленому  порядку   спеціального   дозволу   на
провадження   такої   діяльності,  а  також  розміщенні  державних
замовлень на виконання робіт,  доведенні  мобілізаційних  завдань,
пов'язаних  з  державною  таємницею,  в  органах  державної влади,
органах місцевого самоврядування,  на підприємствах,  в установах,
організаціях,  яким  не надано спеціального дозволу на провадження
діяльності, пов'язаної з державною таємницею;

     недодержанні вимог законодавства  щодо  забезпечення  охорони
державної     таємниці    під    час    здійснення    міжнародного
співробітництва,  прийому  іноземних  делегацій,   груп,   окремих
іноземців та осіб без громадянства і проведення роботи з ними;

     невиконанні норм   і   вимог   технічного  захисту  секретної
інформації, внаслідок     чого     виникає     реальна     загроза
порушення цілісності цієї інформації або просочення її  технічними
каналами, -

     несуть дисциплінарну,    адміністративну    та    кримінальну
відповідальність згідно із законом.


 Президент України                                  Л.КРАВЧУК

 м. Київ, 21 січня 1994 року
        N 3855-XII

 

Администрация сайта отслеживает процесс принятия новых нормативно-правовых актов и вносит необходимые изменения и дополнения, однако не гарантирует освещения всех аспектов проблемы и полной актуальности представленных документов.

©Экологический Альянс, ООО
Последние изменения внесены 29.09.08